پربیننده ترین مطالب

اخبار رفاهی

اخبار کارگزینی و تحول اداری

اخبار امور بودجه و مالی

اخبار منابع فیزیکی و عمرانی

دکتر نصرالله پور: مدیون شهدای مدافع سلامت هستیم

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان؛ مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهدای مدافع سلامت و آیین تجلیل از جهادگران عرصه سلامت با حضور امام جمعه، مسئولان شهرستان، رییس و معاونین دانشکده علوم پزشکی سیرجان و کادر درمان صبح پنج شنبه 10 آذرماه 1400 در سالن همایش های هلال احمر برگزار شد.

 

دکتر غلامعباس محمدی، رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: توصیه های خیلی زیادی در متون دینی و سخنان ائمه اطهار (علیهم السلام) برای کمک به هم نوعان شده است و این کمک ها باعث ایجاد پیوند محکمی در بین مردم می شود. او در ادامه افزود: جهان در این دو سال اخیر بدون هیچ‌ آمادگی قبلی و امکاناتی، درگیر بیماری کرونا شده و همکاری ها باعث کنترل بیماری شد و امیدواریم که این تلاش ها و همکاری ها ادامه داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسینی امام جمعه سیرجان نیز با بیان این که باید از خدمات جهادگران و شهدای مدافع سلامت تجلیل شود گفت: پروردگار مهربان دستور صبر و تقوا می دهد که این دو در کنار هم نشان دهنده این است که یک انسان همه وظایفش را خوب انجام بدهد. وظیفه ما، اطاعت و عمل به اوامر الهی و نهی از منکر است که مرحله اول تقوا است بنابراین واژه صبر در قرآن مجید که از آن نام برده شده است بسیار مهم است و همه بزرگواران در این شرایط سخت همه گیری بیماری کرونا؛ صبر و مقاومت کرده و کارهای بزرگی را در تاریخ از خودشان به یادگار گذاشتند.

 

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان نیز در سخنان کوتاهی گفت: ویروس کرونا یک دشمن پنهانی بود و خیلی از شهروندان را از دست دادیم و پزشکان و پرستاران با تلاش شبانه روزی در این زمینه جانفشانی کردند. او در ادامه افزود: در ستاد کرونا شهرستان جلسات مختلفی برگزار می شد که باید امکانات تهیه شود تا مردم خسارت زیادی نبینند و جا دارد از رییس و معاونان دانشکده علوم پزشکی و کادر درمان قدردانی کنیم.

 

دکتر غلامرضا جهانشاهی معاون درمان، دکتر موسی نصرالله پور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی سیرجان و حجت الاسلام‌کرانی مسئول جهادگران عرصه سلامت نیز طی سحنان کوتاهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت؛ از تلاش های شبانه روزی کادر درمان و جهادگران قدردانی کردند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده های شهیدان مدافع سلامت و جهادگران عرصه سلامت تجلیل به عمل آمد.

ویدیو معرفی

گفتگو

ویدیو معرفی

تمامی حقوق این سایت برای دانشکده علوم پزشکی سیرجان محفوظ است.

Template Design:Dima Group